OBCHODNÍ PODMÍNKY
obchodní společnosti PROMAZLÍČKY CZ, s.r.o.
se sídlem Lidická 700/19, 60200 Brno - Veveří
IČ: 07368526
DIČ: CZ07368526
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 107826
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.spokojeny-mazlicek.cz
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, které slouží pouze ke zpracování objednávek a neposkytují se třetím osobám ani žádným institucím.
POSTUP NÁKUPU
- vyhledejte z nabídky produkt, který chcete objednat
- vložte zboží pomocí kliknutí na odkaz „PŘIDAT DO KOŠÍKU“
- po kliknutí na ikonu košíku se otevře jeho obsah, který můžete upravovat nebo se vrátit kliknutím na odkaz „POKRAČOVAT V NÁKUPU“
- pokud chcete jakoukoli položku odebrat z košíku, klikněte na ikonu křížku v pravém horním rohu. Počet kusů změníte přepsáním množství v rámečku.
- po ukončení výběru zboží klikněte na ikonu košíku a pokračujte „ K POKLADNĚ“
- pokud jste již registrovaný zákazník, vyplňte Vaše uživatelské jméno a heslo.
- pokud jste na našem e-shopu poprvé, můžete se registrovat nebo vyplnit jednorázově objednávkový formulář
- vyplňte způsob doručení a platby a klikněte na políčko „OBJEDNAT“
- potvrzení objednávky Vám bude zasláno na Vámi uvedenou emailovou adresu v registračním formuláři.
- odeslaná objednávka je brána jako závazná. Při registraci nebo před odesláním objednávky potvrzujete souhlas s obchodními podmínkami a se shromažďováním i archivováním osobních údajů kupujícím i jeho nákupech. Tyto údaje nebudou pokytnuty třetím osobám.
PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží zasíláme v nejbližší možné době od obdržení objednávky (pokud je zboží skladem)
Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty nebo smluvní kurýrní společností PPL, záleží na zadání v objednávce. Přeprava je hrazena kupujícím dle platného ceníku – viz.ceny přepravy v objednávkovém formuláři.
Uvedené ceny za dopravu jsou konečné.
Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se vrátí prodávajícímu, bude prodávající zákazníka kontaktovat. Pro opakované zaslání zásilky připočte prodávající k ceně poštovné a případnou dobírku opakovaně v plné výši.
PLATBA
Platbu lze provést dvěma způsoby:
Dobírkou – platba hotově při doručení a převzetí zboží
Bankovním převodem předem na účet
U objednávek, u kterých bude zvolen způsob platby bankovním převodem a peníze nebudou připsány na účet prodávajícího do 7 kalendářních dnů od vytvoření objenávky, bude tato objenávka ze strany prodávajícího ZRUŠENA.
Ke každé zásilce je automaticky přiložen platný daňový doklad, který zároveň slouží jako dodací list a případně i jako záruční list.
STORNO OBJEDNÁVKY
Kupující má právo objednávku stornovat, pokud zboží nebylo expedováno a to písemně na naší emailovou adresu: spokojeny-mazlicek@email.cz. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodávající nárok na náhradu škody především s expedicí zboží.
REKLAMACE ZBOŽÍ, VÝMĚNA A ZÁRUKA
Od kupní smlouvy lze odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu - písemnou formou prostřednictvím emailu: spokojeny-mazlicek@email.cz. Zboží ani originální obal s veškerým příslušenstvím nesmí být poškozeny, nést znaky používání či být jinak znehodnocené. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty včetně faktury. V případě, že nebudou podmínky dodrženy, zboží bude kupujícímu vráceno s vysvětlením, proč nebylo odstoupení od smlouvy akceptováno.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
Veškeré náklady, spojené s odstoupením od smlouvy, tedy zejména náklady, spojené s navrácením zboží, nese spotřebitel.
V případě odstoupení od kupní smlouvy bude kupujícímu do 14 dnů od obdržení vráceného zboží nebo prokázání odeslání zboží, vrácena kupní cena v plné výši ( prostřednictvím bankovního převodu ) a náklady na přepravu v minimální výši, představující náklady na přepravu, prostřednictvím nejlevnější varianty přepravy, nabízené na e-shopu dodavatele, tj. prostřednictvím České pošty, s.p., způsobem doručení Balík Do BALIKOVNY.
Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců ( kromě kosmetických přípravků ), která se však nevztahuje na vady vzniklé opotřebením, nesprávným zacházením a používáním, či mechanickým poškozením.
Zboží k reklamaci nebo výměně zašle kupující jako "BALÍK NA POŠTU" na adresu: PROMAZLÍČKY CZ, s.r.o., nám.ČSČK 496, 679 72 Kunštát na Moravě, spolu s kopií dokladu o koupi, originálním obalem a přesným popisem vady. Bez těchto náležitostí nemůže být reklamace posouzena a vyřízena, tudíž bude vrácena zpět kupujícímu.
V případě oprávněné reklamace je kupující oprávněn požadovat též náhradu nákladů nezbytně nutných k uplatnění reklamace, tedy nezbytných racionálních nákladů na přepravu zboží dodavateli a to způsobem odpovídajícím povaze reklamovaného zboží.
Reklamace jsou vyřizovány v zákonné lhůtě nejpozději však do 30-ti dnů od převzetí vadného zboží.
Kupující bere na vědomí, že v případě požadavku na výměnu zboží z jeho strany, mu budou účtovány náklady spojené s opětovnou dopravou, dle jeho výběru.
ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ K REKLAMACI NEBO VÝMĚNĚ:
PROMAZLÍČKY CZ, s.r.o.
nám. ČSČK 496
679 72 Kunštát na Moravě
Tel.: 602 221 135
( balík poslat jako "BALÍK NA POŠTU" )
FAKTURAČNÍ ADRESA A SÍDLO SPOLEČNOSTI:
PROMAZLÍČKY CZ, s.r.o.
Lidická 700/19
602 00 Brno - Veveří
e-mail: spokojeny-mazlicek@email.cz
www: www.spokojeny-mazlicek.cz
Tel.: +420 602 221 135
Bankovní spojení: UniCredit Bank
Č. účtu: 1127866009/2700