Nabídka

OBCHODNÍ PODMÍNKY

obchodní společnosti PROMAZLÍČKY CZ, s.r.o.

se sídlem Lidická 700/19, 60200 Brno - Veveří

IČ: 07368526, nejsme plátci DPH

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 107826

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.spokojeny-mazlicek.cz


OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, které slouží pouze ke zpracování objednávek a neposkytují se třetím osobám ani žádným institucím.

POSTUP NÁKUPU

-          vyhledejte z nabídky produkt, který chcete objednat

-          vložte zboží pomocí kliknutí na odkaz „PŘIDAT DO KOŠÍKU“

-          po kliknutí na ikonu košíku se otevře jeho obsah, který můžete upravovat nebo se vrátit kliknutím na odkaz „POKRAČOVAT V NÁKUPU“

-          pokud chcete jakoukoli položku odebrat z košíku, klikněte na ikonu křížku v pravém horním rohu. Počet kusů změníte přepsáním množství v rámečku.

-          po ukončení výběru zboží klikněte na ikonu košíku a pokračujte „ K POKLADNĚ“

-          pokud jste již registrovaný zákazník, vyplňte Vaše uživatelské jméno a heslo.

-          pokud jste na našem e-shopu poprvé, můžete se registrovat nebo vyplnit jednorázově objednávkový formulář

-          vyplňte způsob doručení a platby a klikněte na políčko „OBJEDNAT“

-          potvrzení objednávky Vám bude zasláno na Vámi uvedenou emailovou adresu v registračním formuláři.

-          odeslaná objednávka je brána jako závazná. Při registraci nebo před odesláním objednávky potvrzujete souhlas s obchodními podmínkami a se shromažďováním i archivováním osobních údajů     kupujícím i jeho nákupech. Tyto údaje nebudou pokytnuty třetím osobám.

PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

Zboží zasíláme do 24 hodin od obdržení objednávky (pokud je zboží skladem)

Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty nebo smluvní kurýrní společností PPL, záleží na zadání v objednávce. Přeprava je hrazena kupujícím dle platného ceníku – viz.ceny přepravy v objednávkovém formuláři.

Uvedené ceny za dopravu jsou konečné.

Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se vrátí prodávajícímu, bude prodávající zákazníka kontaktovat. Pro opakované zaslání zásilky připočte prodávající k ceně poštovné a případnou dobírku opakovaně v plné výši.

 

PLATBA

Platbu lze provést dvěma způsoby:

Dobírkou – platba hotově při doručení a převzetí zboží

Bankovním převodem předem na účet

Platba kartou online

Ke každé zásilce je automaticky přiložen platný daňový doklad, který zároveň slouží jako dodací list a případně i jako záruční list.

STORNO OBJEDNÁVKY

Kupující má právo objednávku stornovat, pokud zboží nebylo expedováno a to písemně na naší emailovou adresu: spokojeny-mazlicek@email.cz. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodávající nárok na náhradu škody především s expedicí zboží.

REKLAMACE ZBOŽÍ  A ZÁRUKA

Od kupní smlouvy lze odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Zboží ani originální obal s veškerým příslušenstvím nesmí být poškozeny, nést znaky používání či být jinak znehodnocené. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty včetně faktury. V případě, že nebudou podmínky dodrženy, zboží bude kupujícímu vráceno s vysvětlením, proč nebylo odstoupení od smlouvy akceptováno.

Veškeré náklady, spojené s odstoupením od smlouvy, tedy zejména náklady, spojené s navrácením zboží, nese spotřebitel.

V případě odstoupení od smlouvy bude kupujícímu vrácena kupní cena v plné výši a náklady na přepravu v minimální výši, představující náklady na přepravu, prostřednictvím nejlevnější varianty přepravy, nabízené na e-shopu dodavatele, tj. prostřednictvím České pošty, s.p., způsobem doručení Balík na poštu.

Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců ( kromě kosmetických přípravků ), která se však nevztahuje na vady vzniklé opotřebením, nesprávným zacházením a používáním, či mechanickým poškozením.

Zboží k reklamaci zašle kupující na naší adresu spolu s kopií dokladu o koupi, originálním obalem a přesným popisem vady. Bez těchto náležitostí nemůže být reklamace posouzena a vyřízena, tudíž bude vrácena zpět kupujícímu.

V případě oprávněné reklamace je kupující oprávněn požadovat též náhradu nákladů nezbytně nutných k uplatnění reklamace, tedy nezbytných racionálních nákladů na přepravu zboží dodavateli a to způsobem odpovídajícím povaze reklamovaného zboží.

Reklamace jsou vyřizovány v zákonné lhůtě nejpozději však do 30-ti dnů od převzetí vadného zboží.

Důležité údaje potřebné pro objednávky, platby či reklamace zboží ze zásilkového obchodu SPOKOJENY-MAZLICEK.CZ:

ADRESA SPOLEČNOSTI

PROMAZLÍČKY CZ, s.r.o.

Lidická 700/19

602 00 Brno - Veveří

e-mail: spokojeny-mazlicek@email.cz

www: www.spokojeny-mazlicek.cz

 

Tel.: +420 602 221 135

Bankovní spojení: UniCredit Bank

Č. účtu: 1127866009/2700