Menu

obchodní společnosti PROMAZLÍČKY CZ, s.r.o.
se sídlem Lidická 700/19, 60200 Brno - Veveří
IČ: 07368526
DIČ: CZ07368526
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 107826 pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese
www.spokojeny-mazlicek.cz


OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, které slouží pouze ke zpracování objednávek a neposkytují se třetím osobám ani žádným institucím.


POSTUP NÁKUPU
- vyhledejte z nabídky produkt, který chcete objednat
- vložte zboží pomocí kliknutí na odkaz „PŘIDAT DO KOŠÍKU“
- po kliknutí na ikonu košíku se otevře jeho obsah, který můžete upravovat nebo se vrátit kliknutím na odkaz „POKRAČOVAT V NÁKUPU“
- pokud chcete jakoukoli položku odebrat z košíku, klikněte na ikonu křížku v pravém horním rohu. Počet kusů změníte přepsáním množství v rámečku.
- po ukončení výběru zboží klikněte na ikonu košíku a pokračujte „ K POKLADNĚ“
- pokud jste již registrovaný zákazník, vyplňte Vaše uživatelské jméno a heslo.
- pokud jste na našem e-shopu poprvé, můžete se registrovat nebo vyplnit jednorázově objednávkový formulář
- vyplňte způsob doručení a platby a klikněte na políčko „OBJEDNAT“
- potvrzení objednávky Vám bude zasláno na Vámi uvedenou emailovou adresu v registračním formuláři.
- odeslaná objednávka je brána jako závazná. Při registraci nebo před odesláním objednávky potvrzujete souhlas s obchodními podmínkami a se shromažďováním i archivováním osobních údajů kupujícím i jeho nákupech. Tyto údaje nebudou poskytnuty třetím osobám.


PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží zasíláme v nejbližší možné době od obdržení objednávky (pokud je zboží skladem) Pokud je u produktu uvedeno "Dostupné na objednávku", dodací doba je cca 2 - 3 týdny od
vytvoření objednávky. Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty nebo smluvní kurýrní společností 123kurýr, záleží na zadání v objednávce. Přeprava je hrazena kupujícím dle platného ceníku – viz.ceny přepravy v
objednávkovém formuláři. Uvedené ceny za dopravu jsou konečné. Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a zásilka se vrátí prodávajícímu, bude prodávající zákazníka kontaktovat. Pro opakované zaslání zásilky připočte prodávající k ceně poštovné a případnou dobírku opakovaně v plné výši. Případné nevyzvednutí nebo odmítnutí převzetí zboží na poště nebo u přepravce představuje porušení povinností z kupní smlouvy kupujícím a v takovém případě bude prodávající oprávněn požadovat po kupujícím náhradu způsobené škody v plné výši. Za takovou škodu se považuje zejména marně zaplacené přepravné, poštovné a náklady za balení a vyexpedování zásilky.

NEPŘEVZETÍ DOBÍRKY
Aktuálně platné zákony České republiky dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou. Jelikož tím porušujete platnou smlouvu, lze toto řešit následujícími třemi způsoby:

  1. Postoupení pohledávky agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
  2. Soudní cestou.
  3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného a balného.


PLATBA
Platbu lze provést dvěma způsoby:

  • Dobírkou – platba hotově při doručení a převzetí zboží
  • Bankovním převodem předem na účet

U objednávek, u kterých bude zvolen způsob platby bankovním převodem a peníze nebudou připsány na účet prodávajícího do 3 pracovních dní od vytvoření objednávky, bude tato objednávka ze strany prodávajícího ZRUŠENA. Pokud u platby kartou online (GoPay) nebude objednávka uhrazena do 3 kalendářních dnů od vytvoření objednávky, bude tato objednávka ze strany prodávajícího ZRUŠENA. Po odeslání zásilky je automaticky odeslána faktura (ve formátu PDF) za objednávku na e-mail kupujícího, která zároveň slouží jako dodací list a případně i jako záruční list.


STORNO OBJEDNÁVKY
Kupující má právo objednávku stornovat, pokud zboží nebylo expedováno a to písemně na naší emailovou adresu: spokojeny-mazlicek@email.cz. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodávající nárok na náhradu škody především s expedicí zboží. Uvedené neplatí pro kupujícího spotřebitele, kterému svědčí zákonné právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne jejího uzavření.


REKLAMACE ZBOŽÍ, VÝMĚNA A ZÁRUKA
Od kupní smlouvy lze odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu, a to jakoukoli formou na níže uvedené kontaktní údaje prodávajícího. Zboží s veškerým příslušenstvím nesmí být poškozeno ( štítky, obal apod.), nést znaky používání či být jinak znehodnoceno. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty včetně faktury. V případě, že nebudou podmínky dodrženy, zboží bude kupujícímu vráceno s vysvětlením, proč nebylo odstoupení od smlouvy akceptováno.
Zboží je třeba poslat prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal. Veškeré náklady, spojené s odstoupením od smlouvy, tedy zejména náklady, spojené s
navrácením zboží, nese spotřebitel. V případě odstoupení od kupní smlouvy bude kupujícímu do 14 dnů (včetně) od obdržení vráceného zboží nebo prokázání odeslání zboží, vrácena kupní cena v plné výši (
prostřednictvím bankovního převodu ) a náklady na přepravu v minimální výši, představující náklady na přepravu, prostřednictvím nejlevnější varianty přepravy, nabízené na e-shopu dodavatele, tj. prostřednictvím České pošty, s.p., způsobem doručení Balík Do BALIKOVNY. V případě, že bude prodávajícímu vrácena pouze část objednávky, nemá kupující nárok na vrácení nákladů spojených s dopravou sjednaných v objednávce.
Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců (kromě kosmetických přípravků), která se však nevztahuje na vady vzniklé opotřebením, nesprávným zacházením a používáním, či mechanickým poškozením.

ZBOŽÍ K VRÁCENÍ, REKLAMACI NEBO VÝMĚNĚ
zašle kupující jako:

BALÍK NA POŠTU" nebo do BALÍKOVNY na adresu:
PROMAZLÍČKY CZ, s.r.o., nám. ČSČK 496, 679 72 Kunštát na Moravě,

spolu s kopií dokladu o koupi, originálním obalem, štítkem a přesným popisem vady. Bez těchto náležitostí nemůže být reklamace posouzena a vyřízena, tudíž bude vrácena zpět kupujícímu. V případě oprávněné reklamace je kupující oprávněn požadovat též náhradu nákladů nezbytně nutných k uplatnění reklamace, tedy nezbytných racionálních nákladů na přepravu zboží dodavateli a to způsobem odpovídajícím povaze reklamovaného zboží. Reklamace jsou vyřizovány v zákonné lhůtě nejpozději však do 30-ti dnů od převzetí vadného zboží.

Kupující bere na vědomí, že v případě požadavku na výměnu zboží z jeho strany, mu budou účtovány náklady spojené s opětovnou dopravou, dle jeho výběru. Důležité údaje potřebné pro objednávky, platby, reklamace nebo výměnu zboží ze zásilkového obchodu SPOKOJENY-MAZLICEK.CZ:


ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ K REKLAMACI, VÝMĚNĚ NEBO JEHO VRÁCENÍ:
PROMAZLÍČKY CZ, s.r.o.
nám. ČSČK 496
679 72 Kunštát na Moravě
Tel.: 602 221 135
(balík poslat jako "BALÍK NA POŠTU NEBO DO BALÍKOVNY )


FAKTURAČNÍ ADRESA A SÍDLO SPOLEČNOSTI:


PROMAZLÍČKY CZ, s.r.o.
Lidická 700/19
602 00 Brno - Veveří
e-mail: spokojeny-mazlicek@email.cz
www: www.spokojeny-mazlicek.cz
Tel.: +420 602 221 135
Bankovní spojení: UniCredit Bank
Č. účtu: 1127866009/2700


ŘEŠENÍ SPORŮ


Veškeré spory prodávajícího a kupujícího, vzniklé z kupní smlouvy mohou být řešeny alternativním způsobem v řízení před nestrannou a nezávislou Českou obchodní inspekcí. Právo domáhat se svého nároku u soudu tímto však není dotčeno. Více informací o řešení sporů před ČOI je dostupných na webových stránkách ČOI - https://www.coi.cz/.